Samsung Galaxy Ace 2 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Ace 2 4 GB / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Fotsirkski 29-12-2012

Prijs/kwaliteit is dit een supertoestel! Hij is voldoende snel (niet flitsend maar het stoort niet) heeft een zeer goed beeldscherm (voor bv. YouTube) en past nog vrij goed in je broekzak. Ik heb wel onmiddellijk geïnvesteerd in een silicoon beschermhoes en screen protector. Sinds een update naar Android 2.3.6 gaat de batterij 2 dagen (zonder 's nachts af te zetten) mee ipv 1 dag bij regelmatig internet gebruik, afwisselend wifi en data. De nadelen die mij opvallen na twee maanden gebruik:
- mindere gesprekskwaliteit tegenover mijn Nokia, maar alles blijft voldoende verstaanbaar
-de tijd tussen het induwen van de ontspanner en het effectief nemen van een foto duurt meer dan een seconde, dus bewegende beelden fotograferen zit er niet in. Wel mooi scherp. Filmen lukt ook prima.
-wanneer je tijdens het bellen je kaak tegen het scherm drukt, kan dit een toets activeren (ophangen, in wacht plaatsen) maar wanneer je dit weet, vormt dit geen probleem meer
-de aan/uit toets van het scherm staat rechts boven, de volumeknoppen linksboven, dus als je het toestel tussen twee vingers knelt om het scherm aan/uit te zetten, kan het zijn dat de volumeknop ook mee wordt ingedrukt: deze hadden ze beter wat lager geplaatst

foxepm 31-08-2012

Eerste smartphone. Na veel vergelijken tussen toestellen van Samsung, HTC en Sony ben ik gevallen voor de Samsung Galaxy lijn. Ik wilde een scherm groter dan die van de ipod (3,5") die ik reeds bezit, maar ook weer niet te groot (max 4") en wilde max 250 euro geven. De Ace 2 dus.
Geweldig toestel, veel mogelijkheden. Voelt in 't begin wat goedkoop aan tov ipod door de plastic uitvoering maar dit gevoel valt snel weg. Android makkelijk in gebruik, alhoewel hier en daar wat langer zoeken om bepaalde instellingen te wijzigen. Enig minpunt is het wifi-bereik. Ace 2 geeft niet het volledige bereik aan terwijl mijn ipod dat wel doet. Al bij al zeer tevreden met mijn toestel.